مجموعه فرهنگی- مذهبی شهید مدرس اصفهان

کانون فرهنگی هنری شهید مدرس
طبقه بندی موضوعی
آخرین دیدگاهها
  • ۱۳ تیر ۹۳، ۱۴:۴۶ - محسن توکلی
    BIG LIKE
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۳، ۱۱:۱۳ - احمد توکلی زاده
    درجه یک
  • ۱۳ فروردين ۹۳، ۱۷:۱۹ - احمد رمضانیان
    عالی...
...ـترین هـــا
دیگـــر

UTD

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۳۸ ق.ظ

یکی از شرکت های تولید وسایل ورزشی که برگرفته از نام اختصاری یکی از باشگاه های معروف اروپایی است لفظ جلاله "الله" را بعنوان مارک تجاری بر روی محصولات خود حک کرده و روانه بازار عربستان سعودی کرده است.

به گزارش مفکرة الاسلام، این نوع از توپ ها به مقدار زیادی در بازار به فروش می رسد، اما تاکنون بسیاری از خریداران به آن توجهی نکرده اند. این لفظ از برگردان شده کلمه UTD بر گرفته از نام باشگاه مشهور انگلیسی (man utd )می باشد.

از آن جا که تصویر لفظ جلاله بر روی توپ، به روشنی قابل شناسایی است جای این سوال در ذهن باقی است که چرا تاکنون واکنشی از سوی مسئولان عربستانی به عرضه آن ها صورت نگرفته و این مقدار توپ چگونه و با چه مجوزی وارد بازار یک کشور اسلامی شده است؟

گفتنی است پیشتر نیز بخش بزرگی از صندل هایی که زیر آن ها لفظ جلاله حک شده بود، به بازار این کشور وارد گردید که این محصول جمع آوری شد. علاوه بر این بازی های موهن به اسلام نیز بعد از مدت ها استفاده در بازار عربستان سعودی ضبط گردید.

  • مدیر وب

دیدگاهها  (۰)

هنوز نظری ثبت نشده است

أللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی